ریش تراش نسبت
نوشته شده توسط : khayam

خرید عینک شنا ارزان

 

 

اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که می خواهید به تازگی ورزش شنا را آغاز نمایید  و به دنبال خرید وسایل مورد نیاز این رشته هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول معرفی شده در سایت ما استفاده کنید.این محصول علاوه بر عینک شنا دارای گوش گیر و دماغ گیر نیز بوده و برای شروع و اموزش این ورزش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.در مقابل علاوه بر قیمت کاملا مناسب ان از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بوده و با خیال راحت می توانید از ان در استخر های شنا استفاده نمایید.دقت کنید که آب استخر ها بسیار الوده بوده و برای عضو حساسی مانند چشم ممکن است بسیار مضر وخطرناک باشد و باعث عفونت های چشمی شود. این در حالی است که شما با داشتن یک عینک شنا ساده هم می توانید براحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید و از لحظاتی که در استخر هستید نهایت لذت را ببرید.

 

 

 


ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک شنای فوق امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپدازید.توجه کنید که داشتن یک عینک شنا برای محافظت از چشمان شما بسیار واجب و ضروری به نظر می رسد پس حتما در خرید این محصول هیچ تردیدی به خود راه ندهید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.شما برای تهیه این محصول علاوه بر امکان خرید پستی نیز می توانید با تماس تلفنی همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست ثبت محصول مورد نظرتان را دهید.

ما تمامی کالاهایی که برای شما ارسال می کنیم را گارانتی کرده ایم و چنانچه محصولی که به دست شما رسیده است دچار مشکل باشد آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.این عینک شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و شامل خدمات گارانتی ما می باشد.پس با خیال راحت می توانید اقدام به خرید از فروشگاه سامان خرید نمایید.

 

 


ما برای خریداران این محصول علاوه بر یک عینک شنای با کیفیت و خوی یک دماغ گیر و همچنین یک گوش گیر نیز ارسال خواهیم کرد تا دیگر نیاز نباشد برای تهیه انها هزینه ای بپردازید.با خیال راحت این عینک را بر چشما خود زده و به داخل استخر اب شیرجه بزنید و اصلا نگران نفوذ آب به درون چشمان خود نباشید چرا که این عینک محافظ بسیار خوبی در مقابل نفوذ اب می باشد.
آب استخر یکی از الوده ترین اب ها می باشد و اگر واقعا مراقب خود نباشید حتما بعد از مدتی خدای نکرده شاهد عوارض بسیار خطرناکی از ناحیه چشم خواهید بود.پس حتما سعی کنید قبل از پریدن به اب حتی اگر قرار است مدت بسیار کمی هم شنا کنید از یک عینک شنا هر چند ساده استفاده کنید.

 

 

 

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

آموزش زبان سوئیسی

آموزش زبان سوئدی

اموزش زبان سواحیلی

آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان رومانیایی

آموزش زبان لهستانی

آموزش زبان انگلیسی نصرت 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

عینک شنای حرفه ای

 

کمتر کسی را می توان یافت که به ورزش شنا علاقه مند نباشد.همه از این ورزش مفرح خوششان می ابید و تقریبا همه عاشق شنا کردن هستند.اما باید بدانید برای هر روزشی باید لوازم و وسایل مخصوص آنرا را داشته باشید و ورزش شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و قبل از شنا کردن پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید عینک شنا نمایید چرا که آب استخرها بسیار آلوده بوده و می تواند صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما وارد کند.داشتن یک عینک شنای خوب و حرفه ای می تواند علاوه بر اینکه چشمان شما را از ورود میکروب ها و آلودگی موجود در آب به درون چشم هایتان بیمه کند جدا از این مورد می تواند لذت شنا کردن واقعی را به شما نیز بچشاند. دنیای زیر آب را می توانید با چشمانی باز و بدون ترس از اینکه آبی به درون چشم هایتان بروید مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما چند مدل مختلف عینک شنا را قرار داده ایم و شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید همین الان  و در عرض چند دقیقه اقدام به خرید عینک شنا مورد نظر خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا ردب منزل دریافت نمایید.یکی از مارک های معروف در زمینه عینک شنا مارک اسپیدو است که علاقه مندان به ورزش های آبی حتما نام این برند معروف را شنیده اند. محصول مرود نظر ما نیز دارای این برند بوده و مختص افراد حرفه ای می باشد. شما با داشتن عینک اسپیدو محال است حتی قطره ای آب به درون چشمانتان نفوذ کند و با خیالی آسوده می توانید از شنا کردن لذت ببرید.

 

 

 

ما این محصول را به شرط اصل بودن و همراه با فاکتور برایتان ارسال می کنیم و می توانید  کیفیت انرا با دیگر محصولات مشابه مقایسه نمایید.از مشخصات بارز این عینک شنا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-دارای شیشه های ضد خش

۲-بدون هیچ گونه ماتی در نمایش محیط

۳-دارای تنظیم بندی برای ست شدن بروی سر

۴-دارای گارانتی تعویض

۵-همراه با کاتالوگ

شما با خرید عینک شنا فوق محصولی کاملا اورجینال و اصلی را تهیه کرده اید که می تواند برای شما تا مدت ها بدون هیچ گونه ایرادی کار کند. در ضمن محصول فوق دراای گارنتی است و اگر  هر گونه مشکلی در ان ملاحضه کردید می توانید آنرا عودت داده و ما به جای ان یک عینک دیگر برایتان راسال خواهیم کرد.پس با خیال راحت همین الان می توانید اقدام به خرید محصول فوق نمایید و از داشتن یک عینک شنای اصل لذت ببرید.از این عینک معمولا در مسابقات حرفه ای استفاده می شود و شما نیز اگر دوست دارید  حرفه ای شوید و حرفه ای شنا کنید و لذت تماشای دنیای زیر آب را نیز  تجربه نمایید می توانید همین الان درخواست ثبت سفارش خود را دهید.

 

  

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نموده وف رم سفارش را تکمیل نمایید .همچنین اگر خواستید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست  خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را به ادرسی که می خواهید ارسال خواهیم کرد.در میان انواع عینک های شنا که ما در سامان خرید قرار داده ایم  خودمان به شخصه این مدل را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای کیفیت فوق العاده بالیی بوده و از هر نظر می تواند نیاز های شمار ا بر آورده نماید.شما با خرید عینک شنا فوق یک قدم به حرفه ای تر شدن در ورزش شنا نزدیک شده اید .

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان یونانی

آموزش زبان ویتنامی

خرید آموزش زبان اوکراینی

آموزش زبان آفریقایی

آموزش زبان تایلندی

زبان انگلیسی نصرت

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:10  توسط مهران  |  نظر بدهید

دنیای زیر آب با بهترین عینک شنا

 

امروز در مجموعه سامان خرید برای علاقه مندان به ورزش شنا یکی از بهترنی و در عین حال ارزان ترین عینک های شنا را تهیه و در سایت قرار داده ایم این محصول به عنوان بهترین عینک شنا هم از لحاظ قیمت گذاری و هم از نظر کیفیت شناخته شده است. شما اگر دوست دارید تا زمانیکه به استخر می روید چشمانتان را به خوبی محافظت کنید و ار ورد آب الوده و پر از میکروب استخر به درون ان جلوگیری نمایید کافیست تا یکی از این عینک های شنا را تهیه کرده و چشمان خود را بیمه کنید.ما پیشنهاد می کنیم این محصول را تهی کنید چرا که در سال گذشته با توجه به قیمت مناسبش و کیفیت ارائه شده آن به عنون بهترین عینک شنا در میان سایر محصولات شناخته شده است.

 

البته قبول داریم که عینک های حرفه ای که در سایت گذاشته ایم خوب طبعا چیز دیگر هستند اما دقت نمایید ما عرض کردمی این مدل براحتی می تواند پاسخگوی نیاز های اولیه شما باشد و ان شا اله اگر بعدا خواستید به صورت حرفه ای تر ورزش شنا را دنبال کنید می توانید با تهیه یکی از مدل های حرفه ای موجود  در سایت  این کار را انجام دهید.الان مهم این است که شما عینکی داشته باشدی تا بتواند  محافظی قابل اطمینان برای چشمان شما باشد و ما کیفیت این محصول را تضمین می کنیم.

با خیال راحت می توانید به زیر آب رفته و با چشمانی باز محیط زیر آب را تماشا کنید بدون اینکه قطره ای اب درون ان شود.برای همین است که ما ادعا می کنیم این محصول به عنوان بهترین عینک شنا در سال گذشته معرفی شده است. برای تهیه آن می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و یا می توانید به صورت تلفنی  و با تماس  با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸  اقدام به این کار نمایید.

 در ضمن بدانید محصولی که از فروشگاه سامان خرید  تهیه می کند دارای گارانتی تعویض است و اگر در حین ارسال برای ان اتفاقی بیافتد بدون دریافت هزینه انرا برایتان توعیض خواهیم کرد. پس با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید این کالا نمایید و مطمئن باشید که بهترین عینک شنا را با قیمتی واقعا مناسب تهیه کرده اید.همچنین از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار شیک و با کیفیت برای دوستان و عزیزان خود که علاقه به ورزش شنا دارند استفاده نمایید.

  

وجود شیشه هایی با کیفیت که به هیچ وجه محیط بیرون را غیر طبیعی نشان نداده و اصلا تصاویر را مات نخواهد کرد و همچنین لاستیک های اطراف ان که مانع عبور حتی یک قطره آب به درون عینک می شود همه و همه از خصصویات بارز این محصول به شمار می رود.ما برای خریداران این محصول علاوه بر خود عینک یک گوش بند و یک دماغ گیر هم ارسال خواهیم کرد تا به صورت کاملا مجهز بتوانند به استخر رفته و از شنا کردن لذت ببرند.این دو وسیله هم به همان اندازه که می تواند عینک شنا مهم باشد مهم و ضروری هستند و در هنگام شنا کردن می تواند برای شما خیلی مفید واقع شده و از ورد آب به دهان از راه بینی جلوگیری خواهد کرد و همچنین بوسیه گوش گیر مانع ورود آب به درون پرده گوش شما خواهد شد و در واقع این سه وسیله ضامن سلامتی شما در هنگام شنا کردن می باشد.پس همین الان و تنها با چند کلیک بهترین عینک شنا سال را برای خود خرید نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود از مامور پست تحویل گرفته و وجه کالا را به مامور بپردازید.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

شانه لیزری

سنگ پا

خرید شامپو رفع سفیدی مو

آلوما والت اصل

مدل گردنبند مروارید

فیلم های مهران مدیری

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:10  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید عینک دودی نایک

 

در خرید عینک دودی باید همیشه به یک سری از فاکتورهای مهم توجه جدی به عمل آورد. در میان انواع محصولات متنوع در زمینه عینک های آفتابی شرکت معروف نایک نیز توانسته با محصولات جذاب و بسیار شیک خود بازار منحصر به فردی را به خود اختصاص دهد و در رقابت با غول های بزرگ این عرصه چیزی کم نیارد.امروز ما در فروشگاه سامان خرید یکی از محصولات بسیار زیبای این شرکت را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.عینک آفتابی نایک که در تصویر هم مشاهده می کنید یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که به بازار آمده است.در طراحی بدنه این عینک سعی شده است نهایت دقت و ظرافت به کار رود  بطوریکه در اکثر صورت ها نمایی زیبا و جذاب ایجاد کند.در واقع اگر بخواهیم این عینک را بیشتر معرفی کنیم باید بگوییم که از خانواده اسپرت نایک بوده و دارای استاندارد uv400نیز می باشد.

 

 


قیمت مناسب و طراحی منحصر به فرد ان همگی باعث شده است تا نظر هر مشتری را به خود جلب نماید.همچنین استاندارد های لازم و جهانی همگی در لنز های ان به کار رفته و می تواند در مقابل نور آفتاب محافظ خوبی برای چشمان شما باشد.این عینک به هیچ وجه نور محیط را به صورت مصنوعی و غیر عادی تغییر نداده و همه چیز با کیفیت های برتر جهان مطابقت دارد.
شما می توانید برای خرید عینک دودی فوق همین الان اقدام نمایید و حتی از این محصول به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی و فراموش نشدنی نیز استفاده نمایید.طرح اسپرت ان باعث شده است تا هم خانم ها و هم اقایان براحتی و بدون هیچ مشکلی از ان استفاده نمایند.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک دودی شرایطی را فراهم کرده ایم که تنها با چند کلیک بتوانید محصول مورد علاقه خود را سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزلتان دریافت نمایید.همچنین برای خرید تلفنی نیز می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

 

 

اگر می خواهید تا برای دوستان و عزیزان خود هدیه ای تهیه کنید و دوست دارید از محصولات عینک این کار را انجام دهید ما پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید عینک دودی فوق نموده چرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم اینکه از نظر ظاهری دارای تمام خصوصیات یک عینک شیک و منحصر به فرد و جوان پسند می باشد و به نوعی به صورت اسپرت طراحی و ساخته شده است.البته باز هم تاکید می کنیم مهم تر از ظاهر و قیافه هر عینک باید به استاندارد بودن آن توجه کرد. باید عینک دودی شما بتواند چشمان شما را از اشعه های مضر آفتابی به خوبی محافظت نماید و این کمترین استاندارد موجود در یک عینک می باشد.

در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید در ظرف چند روز می توانید این عینک مورد علاقه را در اختیار داشته باشید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و مراحل بعدی خرید عینک دودی فوق را انجام دهید و بعد از دریاات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  

شما هم می توانید در میان دوستان واشنایان خود اولین نفری باشد که از این عینک دودی زیبا استفاده خواهید کرد.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید.نوع طراحی زیبای ان باعث شده تا به صورتی براحتی ست شود و شاید همین عامکل باعث پر فروش بودن این کالا شده است.ما برای شما به همراه این عینک یک دستمال مخصوص و یک کیف نیز ارسال خواهیم کرد. شما در واقع باید دقت کنید که همیشه فاکتورهای مهمی را برای خرید عینک دودی در نظر بگیرید. از جمله این موارد می توان به دارا بودن استاندارد یو وی ۴۰۰ اشاره کرد که باعث می شود تا چشمان شما در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت شود.مواردی همچون استحکام بدنه و ضد خش بودن شیشه ها نیز باید در هنکام انتخاب محصول لحاظ شوند.

 

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

گردنبند کریستال

خرید گردنبند love

خرید مروارید عشق

mp3 player طرح آی پاد

بیگودی جادویی مجیک

شانه جادویی

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:9  توسط مهران  |  نظر بدهید

عینک آفتابی با قابلیت دیدن از پشت سر

 

آیا دوست دارید در حالیکه یک عینک آفتابی شیک بر چشما دارید و در حال راه رفتن به سمت جلو هستید از اتفاقات پشت سر خود هم با خبر باشید و هر آن چیزی که درپشت سر شما اتفاق می افتد را ببینید؟ امروز ما با یک محصول بسیار کاربردی و جالب در خدمت شما عزیزان هستیم.نام محصول ما عینک آفتابی دید پشت سر می باشد.با خرید عینک افتابی فوق شما گویی که دو چشم هم در پشت سر خود دارید و همه چیز را به  صورت کاملا واضح خواهید دید.علاوه بر خاصیت بسیار جالبی که این عینک دودی دارا می باشد همچنین باید به استاندارد بودن شیشه های ان در مقابل اشعه های مضر آفتابی اشاره کرد. این عینک دارای استاندارد uv400 بوده و از ورود اشعه های مضر به درون چشم شما جلوگیری خواهد کرد.یک بار امتحان کنید خواهید دید از این به بعد هر اتفاقی که در پشت سر شما در حال رخ دادن است را بدون اینکه بخواهید سرتان را به عقب برگردانید خواهید دید و این بسیار جالب و شگفت انگیز می باشد.

 


شما می توانید همین الان از فروشگاه سامان خرید محصول خود را سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست برای ثبت سفارش بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک نمایید.از جمله خصوصیات دیگر این عینک می توان به طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه ان اشاره کرد که تقریبا به هر نوع صورتی ست خواهد شد و واقعا در ساخت ان نهایت دقت به عمل امده است.در ساخت شیشه های این عینک از نوعی ماده خاص استفاده شده است تا در عین حال اینکه شما نسبت به جلوی خود یدد کافی را دارا می باشد همزمان می توانید با وضوح کامل نسبت به پشت سر خود نیز دید داشته باشید.همچنین می توانید همین الان برای خرید عینک افتابی فوق با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

محصول فوق دارای یک فریم فلزی بسیار مستحکم در مقابل ضربه بوده و از کیفیت وطراحی بسیار شیکی برخوردار است. نوع عدسی های به کار رفته در این عینک از بهترین و با کیفیت ترین های نوع خود می باشد. شما برای خرید عینک افتابی فوق می توانید همین الان در هر کجای کشور که هستید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار زیبا و شیک برای دوستان و عزیزان خود استفاده کرده و موجب خوشحالی آنها شوید.دقت کنید که محصولاتی را با همین عنوان در بسیاری از فروشگاه های متفرقه در حال فروش هستند. حتما هنگام خرید عینک افتابی با چنین قابلیتی از فروشگاه های معتبر اقدام به این کار نمایید.ما تمام محصولاتی که ارائه می دهیم دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین ارسال برای انها مشکلی رخ دهد حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.پس با خیال راحتی همین الان می توانید اقدام به خرید از فروشگاه شامان خرید نمایید و نگران کیفیت کاللا نباشید.

مخصوصا که این عینکگ علاوه بر خاصیت قابلیت دید از پشت سر  با توجه به خاصیت یو وی ۴۰۰ که دارا می باشد می تواند به عنوان یک محافظ خوب برای چشمان شما در مقابل این اشعه مر باشد و در تابستان و روزهای آفتابی از ان استفاده نمایید.در هر کجای کشور که باشید ما در یک بسته بندی محکم که در مقابل ضربه مقاوم است عینک مورد علاقه شما را برایتان ارسال خواهیم کرد. عینک جیمز باند با توجه به خاصیت دید از عقب جز محصولات خاص و منحصر به فرد بوده و نمی توانید در هر فروشگاهیی نمونه ان را بیابید.ما نیز طبعا تعداد محدودی از این محصول را در اختیار داریم و مشخص نیست بعد از اتمام دوباره بتوانیم از /ان در مراحل بعدی  برای شما در فروشگاه قرار دهیم.پس همین الان تصمیم خود را بگیرید و اگر فکر می کنیم می خواهید اقدام به خرید عینک افتابی با چنینی قابلیتی کنید وقت را از دست نداده و سریعا سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

گن لاغری زنانه

ماساژور گردن

ژل افزایش قد

تی شرت لاغری مردانه

شلوار ساپورت

جوراب ساپورت زنانه 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:9  توسط مهران  |  نظر بدهید

ریش تراش فیلیپس

 

حتما می دانید نمی شود به صورت روزانه برای اصلاح صورت از ژیلت و یا تیغ استفاده کرد,چرا که پوست صورت بسیار حساس بوده و علاوه بر اینکه مکن است دچار زخم و سرخی ناشی از شدت اصلاح شود باعث می شود تا با ان کیفیتی که می خواهیم  عمل اصلا صورت نگیرد و مجبور هستیم هر چند روز یک بار این کار را انجام دهیم.اما اگر می خواهید هر روز مانند خارجی ها صورتی تمیز و یکدست و بدون حتی کوچکترین آثار مو داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم از ریش تراش فیلیپس استفاده نمایید.

 

 

 

 

مدلی که هم اکنون در حال مشاهده ان هستید مدل ۶۹۷۰ بوئده که دارای سه تیغ بسیار تیز و با کیفیت است و بدون اینکه حتی کوچکترین آسیبی به پوست صورت شما بزند می تواند در کمترین زمان ممکن اصلاحی یکدست و در حد تیغ را برای شما به ارمغان بیاورد. خوبی استفاده از ریشتراش فیلیپس در چند چیز است: اول اینکه شما هر روز هم اگر از این محصول برای اصلا صورت استفاده کنید به هیچ وجه دچار مشکلاتی که برای اصلاح با تیغ و ژیلت عرض کردیم نخواهید شد.

و دوم اینکه اصلا با این ماشین ریش تراش باعث می شود تا شما پو.ستی همیشه لطیف و بدون شکستگی داشته باشید. حتما می دانید استفاده مکرر از تیغ و ژیلت به دلیل اینکه لایه روی پوست شما را در هر بار اصلا از بین می برد باعث می شود تا بعد از چند سال ایجاد ترک و شکستگی در پوستتان ایجاد شود و مدرک حی و حاضر آن همین پدر بزرگ ها های خود ما هستند که اگر دقت کنید خواهید دی که چقدر صورت شکسته ای دارند و این بر می گردد به نوع اصلاح کردن صورت در جوانی.

 

 

شما با استفاده از ریش تراش فیلیپس دیگر از شر اسیب های پوستی و خشکیب و سرخ شدگی ناشی از شدت اصلا با تیغ در امان خواهید بود و همه جا می توانید بدون دغدغه از این ماشین ریش تراشی استفاده کرده و ظاهری پاکیزیه و منظم داشته باشید.حرک تیغه های اسن ماشین بروی پوست صورت بسیار عالی و یکدست بوده  و بسیار این امر روان انجام می شود.همچنین صدای کم ماشین در حالت اصلاح نیز یکی از مزیت های فیلیپس نسبت به سایر محصولات مشابه خود است.این مدل از ریش تراش دارای سیستم  بلند کردن مو از روی صورت و سپس اصلاح آن است و به همین خاطر شما بعد از اصلاح با این محصول شاهد پوستی یکدست و بسیار صاف خواهیدبود.

 

 

 

 

نحوه تغذیه ان نیز از طریق شارژ بوسیه برق شهری بوده و البته  می توان نوع ولتاژ ورودی را نیز انتخاب کرد و انرا روی ۱۱۰ یا ۲۴۰ ولت بستگی به میزان برق شهری تنظیم کرد.این مدل از ریش تراش فیلیپس دارای یک خط زن بسیار دقیق است و از ان می توانید برای تنظیم خط ریش  نیز استفاده نمایید.همچنین به همراه ان یک قاب محافظ و یک برس سیم کاری جهت نظافت ماشین در بسته قرار داده شده است.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید پستی این محصول را فراهم آورده ایم و همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نماییدد ودر کمتر از چند روز سفارش خود را درب منزل دریافت نمایید.شما اگر ریش تراش فیلیپس از سایت ما خریداری نمایید ما انرا برایتان به صورت گارانتی تعویض ارسال خواهیم کرد و این یعنی اگر در حین ارسال کالای شما دچار مشکل شود ما بدون هیچ توضیحی انرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

 

 

 

از دیگر مشخصات بارز این ریش تراش نسبت به سایر مدل های مشابه ان می توان به موتور پر قدرت و در حین حال کم صدای ان اشاره کرد.ریش تراش فیلیپس در یکدست اصلا کردن و سریع اصلاح کردن میان سایر مدل های دیگر معروف و مشهور است و شما از این دستگاه می توانید نهایت کیفیت و دقت را توقع داشته باشید. اگر به دنبال خرید هدیه ای برای همسر و یا پدر خود می باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما از این محصول استفاده نمایید و انها را از شر تیغ و ژیلت نجات دهید و قطعا با دین چنین هدیه ای بسیار خوشحال خواهند شد.

رنگ بدنه آبی  و مشکی  این دستگاه ریش تراش بسیار زیبا بوده و در هنگام استفاده از ان نیز احساس راحتی خواهید کرد چرا که نوع طراحی بدنه ان در حد حرفه ای صورت گرفته است.همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.

 

 

 

خرید عینک شنا ارزان

 

 

اگر شما هم جز اندسته از افرادی هستید که می خواهید به تازگی ورزش شنا را آغاز نمایید  و به دنبال خرید وسایل مورد نیاز این رشته هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول معرفی شده در سایت ما استفاده کنید.این محصول علاوه بر عینک شنا دارای گوش گیر و دماغ گیر نیز بوده و برای شروع و اموزش این ورزش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.در مقابل علاوه بر قیمت کاملا مناسب ان از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بوده و با خیال راحت می توانید از ان در استخر های شنا استفاده نمایید.دقت کنید که آب استخر ها بسیار الوده بوده و برای عضو حساسی مانند چشم ممکن است بسیار مضر وخطرناک باشد و باعث عفونت های چشمی شود. این در حالی است که شما با داشتن یک عینک شنا ساده هم می توانید براحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید و از لحظاتی که در استخر هستید نهایت لذت را ببرید.

 

 

 


ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک شنای فوق امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپدازید.توجه کنید که داشتن یک عینک شنا برای محافظت از چشمان شما بسیار واجب و ضروری به نظر می رسد پس حتما در خرید این محصول هیچ تردیدی به خود راه ندهید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.شما برای تهیه این محصول علاوه بر امکان خرید پستی نیز می توانید با تماس تلفنی همین الان اقدام به ثبت سفارش خود نمایید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست ثبت محصول مورد نظرتان را دهید.

ما تمامی کالاهایی که برای شما ارسال می کنیم را گارانتی کرده ایم و چنانچه محصولی که به دست شما رسیده است دچار مشکل باشد آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.این عینک شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و شامل خدمات گارانتی ما می باشد.پس با خیال راحت می توانید اقدام به خرید از فروشگاه سامان خرید نمایید.

 

 


ما برای خریداران این محصول علاوه بر یک عینک شنای با کیفیت و خوی یک دماغ گیر و همچنین یک گوش گیر نیز ارسال خواهیم کرد تا دیگر نیاز نباشد برای تهیه انها هزینه ای بپردازید.با خیال راحت این عینک را بر چشما خود زده و به داخل استخر اب شیرجه بزنید و اصلا نگران نفوذ آب به درون چشمان خود نباشید چرا که این عینک محافظ بسیار خوبی در مقابل نفوذ اب می باشد.
آب استخر یکی از الوده ترین اب ها می باشد و اگر واقعا مراقب خود نباشید حتما بعد از مدتی خدای نکرده شاهد عوارض بسیار خطرناکی از ناحیه چشم خواهید بود.پس حتما سعی کنید قبل از پریدن به اب حتی اگر قرار است مدت بسیار کمی هم شنا کنید از یک عینک شنا هر چند ساده استفاده کنید.

 

 

 

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

آموزش زبان سوئیسی

آموزش زبان سوئدی

اموزش زبان سواحیلی

آموزش زبان اسپانیایی

آموزش زبان رومانیایی

آموزش زبان لهستانی

آموزش زبان انگلیسی نصرت 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

عینک شنای حرفه ای

 

کمتر کسی را می توان یافت که به ورزش شنا علاقه مند نباشد.همه از این ورزش مفرح خوششان می ابید و تقریبا همه عاشق شنا کردن هستند.اما باید بدانید برای هر روزشی باید لوازم و وسایل مخصوص آنرا را داشته باشید و ورزش شنا نیز از این قاعده مثتثنی نبوده و قبل از شنا کردن پیشنهاد می کنیم حتما اقدام به خرید عینک شنا نمایید چرا که آب استخرها بسیار آلوده بوده و می تواند صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما وارد کند.داشتن یک عینک شنای خوب و حرفه ای می تواند علاوه بر اینکه چشمان شما را از ورود میکروب ها و آلودگی موجود در آب به درون چشم هایتان بیمه کند جدا از این مورد می تواند لذت شنا کردن واقعی را به شما نیز بچشاند. دنیای زیر آب را می توانید با چشمانی باز و بدون ترس از اینکه آبی به درون چشم هایتان بروید مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما چند مدل مختلف عینک شنا را قرار داده ایم و شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید همین الان  و در عرض چند دقیقه اقدام به خرید عینک شنا مورد نظر خود نموده و در کمتر از چند روز آنرا ردب منزل دریافت نمایید.یکی از مارک های معروف در زمینه عینک شنا مارک اسپیدو است که علاقه مندان به ورزش های آبی حتما نام این برند معروف را شنیده اند. محصول مرود نظر ما نیز دارای این برند بوده و مختص افراد حرفه ای می باشد. شما با داشتن عینک اسپیدو محال است حتی قطره ای آب به درون چشمانتان نفوذ کند و با خیالی آسوده می توانید از شنا کردن لذت ببرید.

 

 

 

ما این محصول را به شرط اصل بودن و همراه با فاکتور برایتان ارسال می کنیم و می توانید  کیفیت انرا با دیگر محصولات مشابه مقایسه نمایید.از مشخصات بارز این عینک شنا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-دارای شیشه های ضد خش

۲-بدون هیچ گونه ماتی در نمایش محیط

۳-دارای تنظیم بندی برای ست شدن بروی سر

۴-دارای گارانتی تعویض

۵-همراه با کاتالوگ

شما با خرید عینک شنا فوق محصولی کاملا اورجینال و اصلی را تهیه کرده اید که می تواند برای شما تا مدت ها بدون هیچ گونه ایرادی کار کند. در ضمن محصول فوق دراای گارنتی است و اگر  هر گونه مشکلی در ان ملاحضه کردید می توانید آنرا عودت داده و ما به جای ان یک عینک دیگر برایتان راسال خواهیم کرد.پس با خیال راحت همین الان می توانید اقدام به خرید محصول فوق نمایید و از داشتن یک عینک شنای اصل لذت ببرید.از این عینک معمولا در مسابقات حرفه ای استفاده می شود و شما نیز اگر دوست دارید  حرفه ای شوید و حرفه ای شنا کنید و لذت تماشای دنیای زیر آب را نیز  تجربه نمایید می توانید همین الان درخواست ثبت سفارش خود را دهید.

 

  

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نموده وف رم سفارش را تکمیل نمایید .همچنین اگر خواستید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست  خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را به ادرسی که می خواهید ارسال خواهیم کرد.در میان انواع عینک های شنا که ما در سامان خرید قرار داده ایم  خودمان به شخصه این مدل را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای کیفیت فوق العاده بالیی بوده و از هر نظر می تواند نیاز های شمار ا بر آورده نماید.شما با خرید عینک شنا فوق یک قدم به حرفه ای تر شدن در ورزش شنا نزدیک شده اید .

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان یونانی

آموزش زبان ویتنامی

خرید آموزش زبان اوکراینی

آموزش زبان آفریقایی

آموزش زبان تایلندی

زبان انگلیسی نصرت

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:10  توسط مهران  |  نظر بدهید

دنیای زیر آب با بهترین عینک شنا

 

امروز در مجموعه سامان خرید برای علاقه مندان به ورزش شنا یکی از بهترنی و در عین حال ارزان ترین عینک های شنا را تهیه و در سایت قرار داده ایم این محصول به عنوان بهترین عینک شنا هم از لحاظ قیمت گذاری و هم از نظر کیفیت شناخته شده است. شما اگر دوست دارید تا زمانیکه به استخر می روید چشمانتان را به خوبی محافظت کنید و ار ورد آب الوده و پر از میکروب استخر به درون ان جلوگیری نمایید کافیست تا یکی از این عینک های شنا را



:: بازدید از این مطلب : 35

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: